Pagini

vineri, 21 octombrie 2022

Arta conectarii cu oamenii - Networking

Arta conectarii cu oamenii - Networking 

Unde?

  • in sala de sport 
  • la cumparaturi 
  • in parc
  • in taxi
  • vacante
  • evenimente si petreceri
  • seminarii
  • voluntariat, ONG-uri
  • retreat-uri spirituale etc

Cum? 

1. Faci un complimet sincer si apoi pui o intrebare
2. Dezvolti subiectul in functie de raspuns
3. Esti cu adevarat interesat de omul din fata ta, construind in primul rand o relatie personala
4. Cauti sa identifici o necoie pe care o poti implini acelui om prin produsele, servicile sau business-ul tau
5. Pui o intrebare de deschidere
6. Schimbi datele de contact

Exemplu: intalnire cu o persoana la un seminar  
Pasul 1:  Faci un compliment sincer si apoi pui o intrebare – 
Te-am vazut foarte implicat in acest training. Ce te-a impactat cel mai mult din seminarul de educatie financiara?
Raspuns: Mi-a placut mult idea de a salva 10 % din banii castigati si a investi 20 % lunar 
Pasul 2:  Dezvolti subiectul in functie de raspuns
Super! Imi place idea. Te-ai gandit deja la un plan concret cum sa faci asta in perioada urmatoare?
Raspuns: Da! Ma gandesc sa renunt la banii pe care ii cheltuiam lunar pe haine 

Pasul 3:  Esti real interesat de omul din fata ta construind in primul rand o relatie personala si cauti puncte in comun in discutie
Imi place cum gandesti. Cum te cheama?
Raspuns: Alex.
Imi pare bine, Alex! Eu sunt Razvan. Te felicit ca ai capacitatea sa iei decizia asta spre binele tau! Si in prezent cu ce te ocupi?
Raspuns: Lucrez ca manager intr-un club.
A super! Imi aduci aminte de perioada studentiei cand ieseam in cluburi minim saptamanal. Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniu?
Raspuns: Eram student si neavand bani de iesit in oras am inceput sa lucrez ca ospatar intr-un club de seara si fiind serios am atras atentia proprietarului urcand in cativa ani pana in pozitia de manager.

Pasul 4:  Cauti sa identifici o nevoie pe care o poti implini acelui om prin produsele, serviciile sau businessul tau 
Ce poveste frumoasa… Si acum esti implinit cu ceea ce faci?
Raspuns: Intr-o buna masura da, dar nu ma mai vad facand asta foarte multi ani. 
Ce te implineste la activitatea asta?
Raspuns: Imi place ca intalnesc multi oameni si ca financiar se castiga bine in domeniu.
Si de ce spuneai ca nu te mai vezi facand asta multi ani?
Raspuns:  Nu-mi place ca pierd noptile si incep usor, usor sa ma resimt fizic si ca nu am suficient timp pentru copilul meu care are doar 3 ani.

Pasul 5:  Pui o intrebare de deschidere
Alex, stiu ca abia ne-am cunoscut dar poate nu este intamplator. Eu sunt in dezvoltarea unui proiect de marketing unde cineva cu experienta ta ar putea castiga bani seriosi. Daca ti-as arata un proiect prin care sa poti cunoaste oameni si sa castigi part-time cel putin cat o faci in prezent, reusind in perioara urmatoare sa generezi mai mult timp pentru a te odihni si a putea fi aproape de baiatul tau, ai fi interesat?
Raspuns: Suna foarte bine! Ce fel de proiect este?

Pasul 6: Schimbi contactul
Alex, este vorba de un proiect de lifestyle intrat recent in Romania, dar as vrea sa discutam despre el intr-un mod profesionist. Hai sa facem schimb de numere de telefon si te voi contacta  in urmatoarele 2 zile pentru a stabili o intalnire fizica sau pe Zoom.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu